Reguli acces reprezentanți mass-media
Acreditare reprezentant mass-media
A. Mranagerul face invitația către trustul media telefonic și stabilește împreuna cu reprezentantul acestuia data și ora întâlnirii sau după caz cu acces nelimitat în situațile prezentate;
B. Reprezentantul trustului mass-media contactează telefonic managerul și dacă prirnește acceptul verbal solicită prin e-mail de la Recepție (secretar) formularul ,,Acreditare reprezentant mass-media in STAL" (Anexa 1). Formularul se completează individual de către toți reprezentanții media care doresc accesul în STAL. Formularul completat se trimite către STAL prln e-mail și după aprobarea managerului secretarul îl retrimite prin fax trustului media.
.
Acord pacient filmare-intervievare
Pacienţii vor putea fi filmaţi şi/sau fotografiaţi total sau parţial numai cu acordul acestora sau al aparţinătorilor conform art. 20 din Legea nr.46/2003, actualizată în 2017, 2018.
În cazul minorilor este obligatoriu acordul părinţilor sau aparţinătorilor pentru filmare/fotografiere.
În relația presei cu pacientul va fi respectată intimitatea pacientului.
În cazul în care pacientul acceptă dialogul cu presa, medicul curant va indica durata întrevederii.
Pacientul își poate exprima acordul pentru filmare, intervievare, access mass-media prin următorul formular:
Purtător de cuvânt
Comunicarea cu mass-media se realizează de către Purtătorul de cuvânt al Centrului de Diagnostic și Tratament STAL, și dupâ caz, alături de Managerul centrului medical.
- Director Medical, Dr. Cornelia Pîndichi
Vorbește deschis despre siguranța pacientului!
17 septembrie - Ziua Mondială a Siguranței Pacientului , marcată pentru prima dată si in Romania .
Astazi se poartă portocaliu! Culoarea desemnată la nivel mondial de Organizația Mondială a Sănătății pentru această acțiune.
În Centrul medical STAL, cadrele medicale marchează această zi prin participarea la o instruire pe tema siguranței pacientului și prin purtarea unor fundițe portocalii.
#anmcs
#sigurantapacientului
#calitateaserviciilormedicale
#patientsafety
#worldpatientsafetyday
Ești pacient ... ai drepturi!
- Pacienții au dreptul la îngrijiri medicale de cea mai înaltă calitate;
- Pacientul are dreptul de a fi informat asupra stării sale de sănătate;
- Pacientul are dreptul de a cere și de a obține o altă opinie medicală;
- Pacientul are acces la datele medicale personale;
- Pacientul are dreptul de a fi respectat ca persoană umană fără nicio discriminare;